Facebook, Google, Shopify, Booking.com – csak néhány azok közül a technológiai világcégek közül, akik vezető designerei, szakértői bepillantást engednek abba, hogyan tudják a felhasználói élményt (UX) tovább fokozni a következő években. Minderre a Prezi és az IBM Budapest Lab által megrendezett Amuse konferencián kerül sor október 16-18. között a Vasúttörténeti Parkban, ahová idén is mintegy 1400 látogatót várnak a régióból.
Az Amuse konferencia a terméktervezés és a felhasználói kutatások mellett minden olyan témát érint, amely 2019-ben releváns lehet egy terméktervező csapatnak. A nyitóelőadást a konferencia visszatérő vendége, Josh Clark tartja. A Big Medium alapítója a mesterséges intelligencia alapú termékek tervezéséről, és az ezzel kapcsolatos kihívásokról beszél majd.
A háromnapos fesztivál kiemelt témája lesz az etika is, azaz hogyan ne éljünk vissza a tervezésben rejlő manipulációs lehetőségekkel
Ame Elliot, a Simple Secure design vezetője előadásában gyakorlati tanácsokat ad arról, hogyan segítheti elő a tervezők munkája a termék iránti bizalmat, a biztonságot, az adatvédelmet és az átláthatóságot.
Ahogy az elmúlt öt évben megszokhattuk, a Prezi és az IBM Budapest Lab az Amuse konferenciával egyidőben a Crunch konferenciát is megrendezi, ahol olyan nagy, nemzetközi adatvezérelt cégek szakemberei árulnak el kulisszatitkokat, mint a Facebook, a LinkedIn vagy a Riot Games.
„2014-ben azért vágtunk bele a Crunch és Amuse szervezésébe, hogy a Budapesten élő mérnököknek – a hazai elemzőkkel és tervezőkkel közösen – létrehozzunk egy nemzetközi szakmai közösséget. Azóta konferenciáink a régió legfontosabb eseményeivé váltak, ahol a közép-európai tehetségek olyan techcégekkel építhetnek értékes kapcsolatokat, mint a Netflix, Facebook vagy LinkedIn" - mondta Boros Ádám főszervező.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!