A mobilos gamerek egy részének örömére a héten elérhetővé vált az Android és iOS rendszerű mobileszközökre a free to play üzleti modellt használó Call of Duty: Mobile. A játék hozta a tőle elvárhatót: az Activision szerint az első három napban 35 milliónál is többször telepítették az érdeklődők, és száz országban is az App Store legnépszerűbb szoftverévé vált. Emellett a SensorTower becslése alapján az első két napban olyan 2 millió dollár bevételt hozhatott a mikrotranzakciókon keresztül.
A nagy sikerre való tekintettel természetesen a panaszokból sincs hiány, elsősorban hálózati és szervergondokkal küszködnek a játékosok, ami nem meglepő a hirtelen betódult játékosok nagy száma miatt. Emellett sokan a hosszú betöltési időt is nehezményezik, de ez valószínűleg nagyban függ a használt mobileszköz képességeitől is.
A mobilos Call of Duty egyelőre jó értékeléseket kap az App Store-ban és a Play Áruházban, a negatív értékeléseket tipikusan a technikai gondok okozta frusztrációk szülik. Feltehetően sokak meglepetésére a mikrotranzakciók miatt egyelőre kevesen panaszkodnak, ami szokatlannak mondható egy Activision által kiadott termék esetében;
a jelek szerint momentán nem pay to win a játék.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!