Újabb módszert talált a hirdetések megjelenítésére a YouTube, ám ezúttal csak az okostévés ügyfeleket bosszantja a vállalat. A szeptemberben tesztelni kezdett, most pedig a hirdetők számára globálisan és univerzálisan elérhetővé vált masthead hirdetés a Kezdőlap tetején jelenik meg, a képernyő közel felét elfoglalja, pár másodperc után pedig automatikusan elindul a lejátszása.
Bónusz, hogy amennyiben a tévéző nem kezd el gombokat nyomogatni a távirányítón, akkor újabb néhány másodperc elteltével teljes képernyőre vált a reklám lejátszása. Viszont jó hír, hogy lenémítva történik a lejátszás, továbbá a FOX tévécsatorna rendkívül elégedett a mastheaddel, hatékonyan sikerült felhívnia vele a YouTube közönségének figyelmét The Masked Singer éneklős műsorára.
Végül az elvárhatónak megfelelően megerősítést nyert, hogy a YouTube Premium előfizetéssel rendelkezőknek ezt a bosszantó reklámot sem kell tolerálniuk.
A hirdetéstípus a maga módján abszolút zseniális, hiszen vagy a partnerek termékeit adja el, vagy a YouTube Premium előfizetést,
így bármi is történjék, a YouTube-nál csörögni fog a kassza.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!