A 2018 decemberében elindult Epic Games Store digitális játékbolt a rengeteg fejlesztése ellenére továbbra is meglehetősen fapados a piacvezető Steamhez képest, azonban az először kéthetente, majd tipikusan hetente cserélt ingyenjátékaival érezhetően lekenyerezte a számítógépes játékosokat. További jó hír, hogy az Epic szerint a promóció idén is folytatódni fog, az érdeklődők várhatóan minden egyes héten legalább egy alapvetően fizetős játékot adhatnak majd hozzá örökre a fiókjaikhoz.
Ezzel párhuzamosan kiderült, hogy a digitális bolt mostanra 108 millió felhasználóval büszkélkedhet, és az elindulása óta 680 millió dollár bevételt termelt. Ebből 429 millió dollárt a Fortnite mikrotranzakciói termeltek ki, a maradék 251 millió dollár pedig a játékeladások számlájára írható. Az Epic szerint az átmenetileg exkluzívan a boltjában elérhetővé játékok sokat tettek hozzá a sikerhez, még ha egyes számítógépes játékosok óriási hisztit is rendeztek, hogy nem vehetik meg azokat a Steamen.
Az Epic óriási népszerűségének kulcsa a kiadók és a fejlesztők körében, hogy a megvásárolt játékaikból származó bevétel 88 százalékát megkapják, szemben az iparban megszokott 70 százalékkal.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!