A Disney+ streamingszolgáltatás még csak három hónapja érhető el, és a legtöbb országba még eleve meg sem érkezett. Mégis elsöprő sikernek számít, amelyről Bob Iger beszámolója is tanúskodott.
A szolgáltatás az első üzleti negyedév végére 26,5 millió felhasználót gyűjtött, mostanra pedig már több mint 28,6 millió fizetős ügyfele van a Disney+ szolgáltatásnak. Az első 10 milliót 24 órával az indulás után már meg is szerezték. Ebben a klasszikus filmeknek és rajzfilmeknek, valamint az olyan sikersorozatoknak, mint a The Mandalorian is nagy szerepük volt.
A Disney egyéb streamingszolgáltatásai is remekeltek, a tavaly májusban felvásárolt Hulu például 33 százalékkal több előfizetővel büszkélkedik már, a Live TV és on demand szolgáltatás pedig 88 százalékkal. Az ESPN+ eközben a 2018 végi 1,4 millió előfizető helyett már 6,6 millióval rendelkezett 2019 végén.