Többek közt Magyarországon is elérhetővé vált az Instagram egy múlt héten bejelentett funkciója, amellyel bármely élőben közvetítő személy pénzt gyűjthet a közösségi szolgáltatás által jóváhagyott, nonprofit szervezeteknek.
A funkciót elsősorban a koronavírus-járvánnyal küzdő, vagy az általa lehetetlen helyzetbe hozott jótékonysági szervezetek támogatására találták ki, de persze a járvány után is elérhető marad. A pénzt gyűjteni próbáló streamereknek az élő közvetítés indítása lőtt ki kell választaniuk a támogatni kívánt nonprofitot, a nézőik pedig könnyen kisebb adományokat biztosíthatnak.
Az újítás bevezetése igen fontos lehet a fiatalabb adományozók elérésében, a remények szerint a maguk is épp rossz időket élő influencerek ajánlására kedvet kaphatnak a jó ügyek támogatására.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!