Újabb kísérletet tesz a hosszabb tartalmak bevezetésére az Instagram, egyes véleményformálók, kiadók, nonprofitok és egyéb szervezetek képesek lesznek tematikus csoportokba szervezni a képeiket és a videóikat, továbbá hosszabb szöveges tartalmat is írhatnak melléjük.
A fejlesztés célja specifikusan az útmutatók készítésének lehetővé tétele, azaz mondjuk egy fitnesszel foglalkozó influencer beteheti az egymáshoz tartozó tornavideóit egy csoportba, és mindegyik mellé írhat némi extra szöveges információt. Az útmutatók leginkább a YouTube lejátszási listáihoz hasonlíthatóak.
A tartalomkészítők útmutatói a profiloldalaikon keresztül lesznek böngészhetőek.
Az Instagram csak a „jólét" kategóriában alkotók egy részének teszi most lehetővé az útmutatók készítését, és még nem döntött arról, hogy a más témákban tartalmakat feltöltők megkapják-e majd a funkciót. Ebből sejthetően az sem világos, hogy az átlagos felhasználók valaha képesek lesznek-e útmutatókat készíteni.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!