Úgy tűnik, hogy globális gazdasági nehézségek ide vagy oda, a folyamatos áremelések ellenére a prémium tech termékekre egyre többet költenek az emberek. A Samsung Galaxy Watch 3 a gyártó eddigi legdrágább okosórája, mégis háromszor annyit adtak el belőle az első egy hét során, mint amennyi az elődjéből annak első hete során fogyott. Ugyanez a helyzet a Galaxy Buds Live vezeték nélküli fülhallgatóval is.
A vásárlók fele az új Mystic Bronze színben viszi ezeket a termékeket, vélhetően ez nem véletlen, a médiában is ezekkel van tele minden. A Galaxy Buds Live-ból két hét alatt több mint 300 000 darab fogyott, a Galaxy Watch 3-ból 60 000 talált gazdára, ami a triplája annak, mint amennyit a Galaxy Watch Active 2-ből vittek az emberek ugyanazon periódusban. Ezek a számok Dél-Koreára vonatkoznak, de a szakértők szerint a globális piacról is pontos képet festenek.
Mindez a Samsung számára remek hír, főleg úgy, hogy egyetlen generáció alatt 300 euróról 430 euróra emelték az új okosórájuk alapárát.