A Xiaomi nemrég dobta piacra a Mi 10 Ultrát, a valaha volt legjobb csúcsmobilját, valamint ugyanennek az ártakarékos kistestvérét, a Redmi K30 Ultrát. Mindkettő elsöprő siker Kínában, a Redmi K30 Ultrából ugyanis egyetlen perc alatt több mint 100 000 darabot adtak el. Ezután pedig megerősítette a Xiaomi, hogy a Mi 10 Ultra épp ilyen sikeres.
A Weibón közzétett információk alapján amikor a Mi 10 Ultra elérhetővé vált, akkor rögtön az első napján közel 60 millió dolláros árbevételt hozott a Xiaomi számára.
A Mi 10 Ultra azért nagyon érdekes készülék, mert minden szempontból rálicitál és túlteljesíti a Mi 10 Pro modellt, miközben a vételára Kínában nagyságrendekkel kisebb. Érthető tehát, hogy hatalmas a nyomás a Xiaomin, hogy tegye elérhetővé a készüléket kedvező áron a nemzetközi piacon is. Valószínűleg vinnék is, mint a cukrot, azt viszont nehezen magyarázná meg a gyártó, miért kerül akkor sokkal többe a sokkal rosszabb Mi 10 és a Mi 10 Pro. Ha pedig 1400 euróért dobná piacra a Mi 10 Ultrát, akkor még jobban magára haragítaná a rajongókat, hiszen Kínában fele ennyibe sem kerül a készülék.