Több interjút is adott az elmúlt napokban a Microsoft által felvásárolt Bethesda valószínűleg legismertebb alkalmazottja. A The Elder Scrolls és a Fallout játékok elkészítését is felügyelő Todd Howard szerint az elmúlt időszakban óriási újraírás történt a vállalat Creation Engine játékmotorjában, így többek közt a grafikai leképező, az animációs rendszer, az NPC-k útvonalkeresése, továbbá a procedurális pályagenerálás terén is szignifikáns előrelépések történtek.
Howard szerint az óriási módosítások ellenére továbbra is kimagaslóan fontos volt a Creation Engine-t használó játékok moddolhatóságának a megtartása, így várhatóan a közösségeik kreatív tagjai továbbra is képesek lesznek akár óriási változtatásokat hozó modokat készíteni hozzájuk.
Az új technológia a mai napig rejtélyes Starfieldben mutatkozik majd be, a teljesen új sci-fi játékszéria a Bethesda által eddig készített legnagyobb játéktérrel fog rendelkezni: négyszer akkora lesz a világa, mint a Fallout 76-é. Viszont fennáll a gyanú, hogy itt nem egyetlen összefüggő játéktérre kell gondolni, hiszen a hírek szerint lesz benne bolygók közti utazás is.
A Starfield kiadását követően a The Elder Scrolls VI-on dolgozik majd a Bethesda.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!