Kevés nagyobb techipari nyertese van az idei évnek a Zoomnál. Az egyesült államokbeli székhelyű, de jelentős kínai munkaerővel rendelkező cég az idei harmadik negyedévben 777,2 millió dollár bevételre tett szert, ami éves szinten 367% növekedést jelent, de az előző idei negyedévek 355% és 169% növekedései sem kutyák. Az eredetileg üzleti célra szánt videokonferencia-szolgáltatást az előző negyedévben már 433 700 tízfősnél nagyobb cég használta, ami éves szintén 485% emelkedés.
Mindezek után a The Information szerint a Zoom a különleges helyzetéből előnyt kovácsolva két szolgáltatás bevezetését tervezi, a nem túlságosan távoli jövőben levelezőt és naptárat bocsátana a felhasználói rendelkezésére. Az elképzelés érthető, hiszen ezekkel háromra nőne az olyan alapvető funkciók száma, amelyet képes lenne kínálni a vállalkozásoknak.
A levelezőben állítólag valamiféle szokatlan koncepciót kíván megvalósítani a Zoom, nem szimplán a meglévő szolgáltatások lemásolását tervezi.
A meglévő szolgáltatásoknál tartva érthető, hogy valami újat kell mutatni a vállalatnak, hiszen a jövőbeli megoldásainak várható célközönsége valószínűleg a Gmail és az Outlook céges verzióit veszi igénybe a vállalati levelezésre, vagy szükség esetén ezekre voksolna. Ezek nem csak kiforrott és megbízható megoldást jelentenek a levelezésre, de többek közt felhőtárhellyel és böngészős irodai programcsomaggal is integrálva vannak, amelyek jelentős értéket képviselhetnek a cégtulajok számára.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!