Az erősen küszködő mobilgyártó szókapcsolat hallatán a többségnek valószínűleg a Sony jut az eszébe, azonban az LG-nek sincs mivel büszkélkednie, az okostelefonos divíziója 22 negyedéve veszteséges. Emiatt a leánycég már több átszervezésen és koncepcióváltáson is túl van, az éppen aktuális elképzelés eredménye, hogy idén már a legdrágább mobiljai is inkább az egyediségükkel és a trendiségükkel, mintsem a specifikációikkal próbáltak kitűnni a tömegből.
A Reuters beszámolója szerint most újabb fundamentális változtatást eszközölt az LG Mobile vezetősége: innentől kezdve a belépőkategóriás és középkategóriás készülékeket házon kívül kívánja terveztetni, azaz mások telefonjaira fogja rátenni a márkanevét.
A remények szerint a lépéssel jelentősen csökkennek a készülékek megtervezésével és piacra dobásával kapcsolatos költségei, így képes lesz kevesebbért többet adni a vevőknek, felvenni a harcot a kínai márkákkal.
Ennek megfelelően a jövőben csak a felső kategóriás készülékeit tervezheti házon belül az LG, hiszen a többé-kevésbé posztergyereknek mondható termékeket képes lehet olyan haszonkulccsal értékesíteni, hogy legyen értelme komoly összegeket ráfordítani a kutatási és fejlesztési munkáikra.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!