A Game Informernek nyilatkozva új információt árult el a Mass Effect trilógia felújításán dolgozó csapat karakterekért felelős vezetője. Kevin Meek állítása szerint a május közepén érkező Mass Effect: Legendary Editionben kisebb-nagyobb funkcionális módosításokat kaptak egyes bossfightok, ezzel szórakoztatóbbá és fairebbé téve a csatákat.
Ugyan a trilógia nem a rossz bossharcok miatt emlékezetes, de azért itt-ott valóban nem remekelt ezen a téren. Meek specifikusan az első játék Benezia elleni harcát hozta fel a legjobb példaként, az ennek során arénaként használt, folyosószerű térben szinte egyáltalán nem voltak fedezékként használható tárgyak, ami elég furcsa egy fedezékalapú lövöldözős játék esetében. A sarkokban ugyan voltak ládák, ám ezek a biotikus erőkkel mozgathatónak bizonyultak, ami erősen limitálhatta a hasznosságukat.
Meek szerint ezt a bossfigtot úgy javították, hogy megtartották a játéktér alapvető felépítését, azonban duplájára bővítették a folyosók szélességét, ami lehetővé tette néhány állandó jelleggel használható fedezék pályához való hozzáadását. Emellett Benezia biotikus támadásai kevésbé lökdösik a játékosokat, és a segítségére érkező más ellenfelek játéktérbe helyezésén is reszeltek a fejlesztők.
Mac Walters rendező hozzátette az ügyhöz, hogy más jellegű módosítások is történtek az olyan helyeken, ahol jellemzően bosszantó helyzetekbe kerülhettek a játékosok, egyes esetekben például szimplán gyakoribbá váltak az automatikus játékmentések.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!