Nagyon messze van még a Mass Effect játékszéria következő felvonásának megjelenése, azonban a rajongók addig is vigasztalódhatnak a 2021. május 14-én megjelenő Mass Effect: Legendary Editionnel, amely az eredeti trilógia remasterelt változatait kínálja egy csomagban. Az újdonság PC, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One és Xbox Series platformokra lesz elérhető.
Ugyan a felújítások mértéke valamiképp mintha csalódást okozott volna a rajongók egy részének, azonban ennek mindenképp van annyi előnye van, hogy nem lesz gond a játékok teljesítményével. A BioWare most elárulta, hogy a konzolos játékosok a gépüktől függetlenül választhatnak majd a képminőségre és a képkockasebességre fókuszáló módok között, egy táblázatban pedig részletezte az ilyenkor használt felbontásokat és megcélzott sebességeket.
Nagyon jó hír, hogy a sebességet kedvelők még az eredeti PS4 és Xbox One konzolokon is képesek lesznek 60 képkockás sebességgel játszani akár Full HD renderelés mellett, a legerősebb Xbox Series X konzolon pedig a teljesítmény módot választva 2560×1440 pixeles felbontás mellett 120 FPS jár. A PlayStation 5 esetében ugyanezen beállítás és felbontás mellett 60 FPS a maximum, aminek oka, hogy a Legendary Edition visszafelé kompatibilitási módban fut, ilyen esetben a Sony valamiért nem engedi hatvan felé kúszni a képkockasebességet. A számítógépes változat maximum 240 FPS-t támogat.
A Bioware azokra a rajongókra is gondolt, akiket az eddigi információk nem hoztak eléggé lázba a bankkártyájuk elővételére, május végéig erről a webhelyről ingyen letölthetővé tette a trilógia 88 zeneszámát, a második és a harmadik részt art bookjait, két képregényt, és a Normandy festményét.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!