A Huami nevű vállalat idén februárban nevet váltott, és Zepp Health-ként folytatta a működését. Ennek ellenére a legnépszerűbb fogyasztói márkái megszokott néven mennek tovább, vagyis az Amazfit és Zepp viselhető eszközök nem tűnnek el.
Az idei első negyedévben a Zepp Health ráadásul már olyan népszerű volt, hogy a kategória negyedik legnagyobb szereplőjévé lépett elő.
A Zepp és az Amazfit márkájú termékekből ezen időszak alatt világszerte 1,65 millió eszköz talált gazdára, ami éves szinten 68,8 százalékos emelkedést jelent. A gyártó szerint ez annak köszönhető, hogy a világjárvány alatt sokan még jobban próbáltak figyelni az egészségre koncentráló eszközökre. A növekedést nagyban segítette a T-Rex Pro, a GTR 2 és a GTS 2 széria is.
A Zepp Health szerint az Amazfit és a Zepp a legnépszerűbb márka volt az első negyedév során Spanyolországban, Oroszországban és Brazíliában is. Második és harmadik helyen áll továbbá Olaszországban és Lengyelországban, de különösen népszerű Németországban és Indiában is. A jövőre nézve újabb viselhető eszközöket és fejlettebb követési funkciókat ígértek (EKG funkció és vérnyomásmérés is várható).