Elérhetővé válását követően egy évtizeddel jelentős profilváltást jelentett be a Facebook tulajdonában lévő Instagram vezetője. Adam Mosseri a cég működését firtató, a Twitteren publikált videósorozatának legújabb részében közölte, hogy most már deklaráltan nem képmegosztóról, hanem egy szórakoztatási célú szolgáltatásról van szó.
Mosseri elmondása szerint az Instagram mostantól bevallottan a tartalomkészítőkre, a videós tartalmakra, a vásárlási szolgáltatásokra, továbbá az üzenetküldésre fókuszál. Ennek a profilváltásnak már az idei év második felében látványos jelei lesznek, a háttérben rengeteg ezekkel kapcsolatos fejlesztésen és változtatáson dolgoznak az illetékesek.
A bejelentés valószínűleg keveseket ért őszinte meglepetésként, hiszen az Instagram mindig is próbálta követni az éppen aktuális közösségi médiás trendeket. Mosseri neveket sem félt mondani, állítása szerint elsősorban a YouTube-hoz és a TikTokhoz hasonló megoldássá kíván válni az Instagram. Ettől függetlenül a felhasználók továbbra is képesek lesznek a klasszikus módon fotókat megosztani rajta, de a belátható jövőtől kezdve a tervek szerint már nem ez lesz a szolgáltatás fókuszában.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!