A tervek szerint október 7-én elérhetővé válik a nyílt világú Far Cry játékszéria hatodik számozott része. A Kuba által inspirált felvonás eget rengető újdonságokat nem hoz a sorozatba, szokás szerint csak kisebb reszelésekkel és mechanikai újdonságokkal fogja bővíteni az évek során jól bevált receptjét, ám akik jól elvoltak a korábbi részekkel, azok vélhetően ebben az epizódban sem fognak csalódni.
Most érdekes technikai részletkérdésre derült fény, a WCCftechnek adott interjújában a játék rendereléssel kapcsolatos műszaki csapatának vezető programozója elárulta, hogy kizárólag PC platformon lesz elérhető a sugárkövetés, avagy ray tracing. Stephanie Brenham magyarázata szerint ennek oka, hogy a Sony PlayStation 5 és Xbox Series X/S verziókban más grafikai funkciók biztosítását fontosabbnak tartották a sugárkövetésnél, például a 4K felbontás melletti stabil 60 FPS előnyt élvezett.
A magyarázat érdekes annak fényében, hogy más játékok esetében a fejlesztők elkezdtek rászokni a többféle grafikai mód biztosítására, például a Spider-Man Miles Morales sugárkövetés nélkül 4K@60FPS prezentációt kínál, míg a sugárkövetés rajongói 4K@30FPS módot kapnak, plusz a renderelési felbontás rovására aktiválhatják a sugárkövetés mellett 60 FPS-t célzó beállítást is.
A Far Cry 6 számítógépek és jelenlegi generációs konzolok mellett PlayStation 4, Xbox One, továbbá Google Stadia platformokon is elérhető lesz.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!