A Hisense a 2021-es Global Laser Display Industry Forum kapcsán árulta el, hogy a lézer TV-kből 2020-ban már 325 százalékkal többet szállított le, és idén január, valamint augusztus között már erre a növekedésre is rálicitált egy 600 százalékos éves emelkedéssel.
A gyártó a tévéipar jövőjét a lézer TV-kben látja, úgy véli, rövidesen ez lesz az uralkodó vonal. A lézer TV-k előnye, hogy sokszor csak egy üres falra van szükség hozzájuk, azonban mivel 100 hüvelyk körüli átmérővel kell számolni, nagyon drágák. Ezen felül több területen is lemaradnak más szabványokhoz képest, főleg a kontrasztot tekintve.
A Hisense ennek ellenére a lézer TV-k felé fordul, a szegmens 53 százaléka már 2020-ban is a gyártó kezében volt. A cég szerint egyre jobb technológia szolgálja ki a kategóriáját. Az új, 100L9G modelljük pedig már egy 4K-s, Android TV-képes modell lesz, 40 wattos hangszórókkal – 5499 dollárért.