A Bloomberg beszámolója szerint újabb nagy mérföldkőhöz ért a YouTube, elérte az 50 milliót a reklámmentességet és offline lejátszást lehetővé tevő YouTube Premium vagy YouTube Music Premium előfizetések valamelyikével rendelkező, továbbá az ezeket épp kipróbáló felhasználók száma.
A helyzet tökéletesen érthető annak fényében, hogy az elmúlt bő két évben fokozatosan rendkívül agresszívvá vált a YouTube reklámozása, látványosan nőtt a nézni kívánt tartalmakat megszakító hirdetések gyakorisága, ami elkerülhetetlenül növelte a miattuk frusztrálttá vált nézők számát.
Természetesen a cég hajlandó megoldást kínálni a frizurájukat már tépő ügyfelek számára, az egyéni és családi csomagban is elérhető, széles tömegek számára megfizethető YouTube Premium havidíjas előfizetés birtokában több másik előnnyel együtt teljesen eltűnnek a hirdetések a YouTube és a YouTube Music szolgáltatásokból. A YouTube Music Premium önmagában is beszerezhető, ám csak szimbolikus mértékben olcsóbb a minden előnyt egyben kínáló YouTube Premiumnál.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!