Hosszú ideje egyre rosszabbul szerepelnek a többjátékos csatákra fókuszáló Battlefield-játékok, a tavaly október elején megjelent Battlefield 2042 pedig konkrétan menthetetlennek tűnik. A Metacriticen platformtól függően 61-68% értékeléseket kapott a sajtótól, ami még hagyján lenne, de a játékosok 10-30% közé eső értékelései egyértelművé teszik, hogy mit gondolnak róla azok, akiknek a véleménye ténylegesen számít.
Az Electronic Arts alkalmazottak számára nyilvános legutóbbi belső értekezletén természetesen szó esett a Battlefield 2042-ről, Laura Miele pénzügyi igazgató pedig elismerte, hogy a rajongók és a vállalat várakozásait is jelentősen alulmúlta. Véleménye szerint a katasztrófa több okra is visszavezethető, a projekt különösen nagy ambíciói nem voltak kompatibilisek a világjárvány miatti otthonról dolgozás okozta új körülményekkel, továbbá a sokkal jobb állapotban piacra került Halo Infinite is a termék számára előnytelen összehasonlításokat generált.
Ezek mellett Miele elismerte, hogy a Battlefield-játékok tradicionálisan kellemetlen hibákkal és hiányosságokkal szoktak piacra kerülni, azonban az illetékesek úgy vélték, hogy az első napi javítással együtt már tolerálható állapotban lesz a Battlefield 2042, majd később patchekkel javítják.
Miele szerint megváltoztak a vevők elvárásai az élő szolgáltatásos játékokkal kapcsolatban, elegük van már a minimum életképesnek vélt állapotban kiadott termékekből.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!