Kellemetlen műszaki malőrök ütötték fel fejüket szombaton reggel a korábban Telenor névre hallgatott Yettel háza táján, a vállalat szolgáltatásai egyes területeken széles körben elérhetetlenné váltak vagy botladoztak. A kellemetlenségekért elnézést kérve a mobilcég kompenzációkkal állt elő az ügyfelek számára, ezek 2022. május 1-ig igényelhetőek a vállalat mobilalkalmazásán keresztül.
A négyféle aktiválható lehetőséget az egynapos korlátlan belföldi telefonálás, az egynapos korlátlan mobilnetezés, a saját hálózatán belüli egy heti ingyenes SMS-ezés, továbbá az okosórák vagy okoskarkötők árából kérhető 10% kedvezmény képezik.
Mindez azt is jelenti, hogy a legdrágább korlátlan előfizetésekkel rendelkező ügyfelek valójában csak egy, ráadásul további pénzköltéssel járó kompenzációs lehetőséget kaptak.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!