Sok minden fő egyszerre a YouTube konyháján, mostanra elméletileg globálisan elérhetővé tette a böngészős felületén és a táblagépes appjában a Shorts videókat, kísérletezik a feltöltött tartalmakra érkezett tetszik visszajelzések számának eldugásával, és újabb hirdetési kategóriák reklámjainak a csökkentését tette lehetővé.
Szintén friss fejlemény, hogy a videómegosztó megkezdi a TikToktól másolt Shorts videók reklámokkal való megtűzdelését, eddig a rövidek megtekintésekor csak tesztelési jelleggel jelentek meg hirdetések. Ennek a belátható jövőben vége lesz, a vállalat elsősorban promóciókat és mobilappokat reklámoz majd a rövidekben, állítása szerint a hirdetők visszajelzései és a mérhető eredmények is pozitívak.
Nem véletlen a nagy pénzkeresési szándék, már napi közel 30 milliárd megtekintést generálnak a Shorts videók.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!