Kizárta a routereikből az ügyfeleket a NetGear
![Netgear Orbi Voice, okos, router, hangszóró, wi-fi](https://cdn.origo.hu/2023/12/aeXznAKW0qLOnZSU24J4qZak2CsvEwp6cmMiW9xYrYM/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzQxMTIxNTBjNmJmODQwZDVhYzU1ZjMyODg1OTNhNDU3.webp)
A vezeték nélküli routerek gyártóit általában a sebezhetőségeket javító szoftverfrissítések hiánya miatt szokás szapulni, azonban néha előfordul, hogy a patchek megérkezésében sincs sok köszönhet. Ilyen helyzetbe kerültek nemrég a mesh rendszerek kialakításához javasolt Orbi RBR750 / RBS750 / RBR850 / RBS850 modellek tulajdonosai, a NetGear által április 27-én kiadott 4.6.8.2-es frissítés automatikus települését követően sem böngészőből, sem pedig mobilappból nem tudták többé elérni a beállításaik megváltoztatásához szükséges felületet.
A hiba ellenére a routerek szerencsére működőképesek maradtak, így a beállításokat megváltoztatni nem próbált ügyfeleknek jó eséllyel fel sem tűnt, hogy valami gond van a kütyüikkel. Akiknek muszáj volt állítgatniuk az érintett eszközeiken, azok az elmúlt hetekben az ügyfélszolgálat közreműködésével vagy gyári alaphelyzetbe való visszaállítással oldhatták meg a problémát, az utóbbit választva persze teljesen újra kellett konfigurálniuk a routereiket.
Most három héttel később a NetGear végre megoldotta a bugot, állítása szerint a nagyon közeli jövőben szintén automatikusan települ majd az eszközökre a legújabb frissítés.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!