Tavaly nyáron a történetének legnagyobb informatikai projektjét hajtotta végre a hazai Vodafone, teljesen új háttérrendszerre állította át a mobilos ügyfeleit. A július közepén kezdődött átállásnak az eredeti tervek szerint pár nap alatt meg kellett volna valósulni, ehhez képest a műveletet csak augusztus végére tudta befejezettnek nyilvánítani a vállalat, mindeközben a legkülönfélébb hibák miatt frusztrált ügyfelek nagy számban panaszkodtak a távközlési cégre.
A Vodafone bejelentése szerint most jön a második menet, ezúttal az otthoni szolgáltatásait használókat, azaz a volt UPC-s ügyfeleket fogja áttenni az új rendszerébe. A tervek szerint az átállás érdemi része 2022. július 11–16. között valósul majd meg, ennek során nem lesz elérhető többek közt a számlafizetés, az online egyenlegfeltöltés, a My Vodafone mobilapp, továbbá az olyan mobilegyenleg terhére igénybe vehető szolgáltatások, mint például autópálya-matrica vásárlás, a parkolás indítása és leállítása, a lottózás. A cég üzletei ezen időszak alatt nem zárnak be, de csak információkat lesznek képesek nyújtani az ügyfeleknek.
Ettől független az előkészületek már 2022. június 24-én megkezdődnek, ettől a naptól fogva már nem lesz elérhető az interneten az otthoni szolgáltatások kötése, az extrák igénylése, az előfizetés költöztetése és módosítása. Az üzletekben ettől függetlenül július 8-ig még leadhatóak a rendelések, továbbá otthoni beüzemelés esetén aktiválhatóak maradnak a szolgáltatások.
Július 6–16. között nem lesz elérhető a számlabefizetés, július 8–16. között pedig az otthoni szolgáltatások szüneteltetésére sem lesz mód.
Az átállással kapcsolatban részletes tájékoztatás a Vodafone webhelyén olvasható.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!