Az előfizetői számának mindenkit váratlanul ért csökkenése után pörögni kezdtek az események a Netflix háza táján, az exkluzív műsorok törlésével és több száz fős leépítéssel járó első reakciókat követően a vállalat megerősítette a potyautas nézőkkel való leszámolási szándékát, továbbá a reklámokkal megtámogatott, cserébe alacsonyabb havidíjú csomag bevezetését.
Most friss információ érkezett a hirdetéseket mutogató jövőbeli csomag kapcsán, a Microsoftot választotta reklámbeszállító partnernek a Netflix. Az együttműködés keretében nem csak a reklámok személyre szabásához szükséges háttértechnológiát szolgáltatja majd a szoftvercég, de a reklámhelyek értékesítése is a hirdetési részlegére hárul majd.
Az együttműködéssel kapcsolatos részletek még homályosak, azonban mindkét cég külön kiemelte, hogy nagy figyelmet fordítanak az előfizetők magánszférájának védelmére, továbbá a Netflix képes lesz az idő haladtával rugalmasan reszelni a szolgáltatásába beékelődő hirdetési rendszer működésén.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!