Eddig sem voltak szokatlanok a hirdetések az App Store-ban, a mobilozók főként keresések során találkozhattak velük. Az Apple most fokozza a helyzetet, állítása szerint az új reklámhelyei kiváló lehetőséget biztosítanak majd az üzletfejlesztésre, legyenek kicsik vagy nagyok a hirdetéseket feladó cégek. Emellett feltehetően az Apple is jelentős további bevételt generál majd belőlük, de erre nem tért ki a szóvivője.
Az Apple két új reklámhelyet vezet be, a fontosabbik az App Store elindításakor megjelenő „Ma" fülre kerül. Ezen a felületen eddig kézzel válogatott ajánlások voltak láthatóak, azonban a cég szerint az itt hirdetni kívánt termékekre is ugyanazok a szigorú kiválasztási követelmények vonatkoznak, mint a megszokott kézi ajánlásokra, nem hirdethetnek bármit a fejlesztők.
A másik új hirdetési hely az appok vagy mobiljátékok megnyitott adatlapján lesz, lefelé görgetve a hasonló appok ajánlására kitalált szekcióban is megjelenhetnek majd fizetett hirdetések. Az Apple szerint a fejlesztők nem állíthatják be, hogy pontosan melyik adatlapok nézegetése esetén jelenjenek meg itt az appjaik, de az App Store ajánló algoritmusa jó eséllyel elvégzi majd helyettük a munkát.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!