Tavaly november óta a Netflix már reklámok és mikrotranzakciók nélkül játszható mobiljátékokkal is próbálja növelni a szolgáltatásának hozzáadott értékét, bár erősen ront a felhasználói élményen, hogy az App Store és a Play Áruház szabályai miatt ezeket külön appokként kell letölteniük az ügyfeleknek.
Az Apptopia analitikai cég beszámolója szerint egyelőre nem aratott sikert a Netflix mobiljátékos próbálkozása, a jelenleg elérhető 24 termék csupán 23,3 millió letöltéssel és 1,7 millió napi szinten aktív játékossal büszkélkedhet. A Netflixnek olyan 221 millió előfizetője van, jelenleg 1 százalékukat sem kötik le a mobiljátékai.
Az idén már bő egymillió előfizetőt veszített Netflix az idei év végére szeretné 50-re bővíteni az ügyfelek számára kínált mobiljátékainak körét. Tervei szerint javarészt a sikeresebb saját sorozataihoz kapcsolná a termékeket, hiszen ezzel talán nagyobb tömegeket tudna rábírni a kipróbálásukra, plusz a játékok leköthetnék a rajongók figyelmét az évadok megjelenése közti hosszas várakozás során.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!