Nincsenek irigylésre méltó helyzetben a belépőkategóriás számítógépeket vásárolni kívánók, az elmúlt évek egymást érő csapásai miatt felszöktek a termékek árai, bár jelenleg az ennél is nagyobb problémát sokaknál inkább a megélhetési költségek folyamatos növekedése jelenti. A belátható jövőben várhatóan nem fog javulni a helyzet, ami többek közt lehetetlenné is teheti a kivénhedt PC-k használható modellre való lecserélését.
A Microsoft most a számítógépgyártókat kisegíteni képes ötlettel kezdett foglalkozni, egy vezető szoftvermérnököt kereső álláshirdetése alapján reklámokkal és előfizetéses szolgáltatásokkal csökkentené az alapvetően is kedvező árúnak szánt PC-k költségét. A leírás szerint a jelöltnek felhőközpontú felhasználói élmények kidolgozásában is részt kellene vennie.
A Windows általi reklámmutogatás jó eséllyel nem hangzik jól, de maga a koncepció nem újdonság, egyes kínai mobilgyártók nagyon hosszú ideje ezzel próbálnak bevételre szert tenni a szimbolikus profittal értékesített mobiljaikból.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!