Egyre sikeresebben adja el a többek közt reklámmentesítést kínáló Premium és Music Premium havidíjas előfizetéseit a YouTube. Tájékoztatása szerint a tavaly szeptemberi előző adatközlés óta világszerte 30 millióan fizettek elő a csomagokra, így a pénzt költő YouTube-használók száma elérte a 80 milliót, bár ebben ismeretlen mennyiségben benne vannak az ingyenes próbaidőszakon lévők is.
A cég nem árulta el külön-külön, hogy mennyi előfizetőt számlál a YouTube Premium és a YouTube Music Premium, de a két érték nagy valószínűséggel közel áll egymáshoz, hiszen az előbbi tartalmazza a utóbbit is. A YouTube Music Premium zenestreamelőre önmagában is elő lehet fizetni, de nem éri meg, hiszen alig olcsóbb a minden létező előnyt egyben kínáló YouTube Premiumnál.
A YouTube Premiumra előfizetettek számának óriási megugrását biztosan nem csak a reklámmentes videózás jelenti, hiszen a csomag ár-érték aránya is verhetetlen: körülbelül annyiba kerül havonta, mint önmagukban a népszerű zenestreamelők, miközben azoknál sokkal több gyakorlati előnyt kínál.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!