A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
6
Ezüstérem
7
Bronzérem
6

Reklámok áraszthatják el a mobilok záróképernyőit

inmobi glance
A mobil minden egyes felébresztésekor más tartalmat mutogat a Glance
Vágólapra másolva!
Ázsiában már 400 millió készüléken található meg a Glance szolgáltatás.
Vágólapra másolva!

Riasztó hírrel rukkolt elő a TechCrunch névtelenségbe burkolózó forrása, az ügyre rálátással bíró illető szerint megkezdi a nyugati terjeszkedést az indiai InMobi Group hirdetőóriás tulajdonában lévő Glance startup. A körülbelül 2 milliárd dollár értékűre becsült cég a Samsunghoz és a Xiaomihoz hasonló mobilgyártókkal, egyes esetekben pedig mobilszolgáltatókkal is együttműködve hirdetésekkel és minijátékokkal próbálja teletömni az okostelefonok záróképernyőit.

A mobil minden egyes felébresztésekor más tartalmat mutogat a Glance Forrás: Glance

A vállalat szerint az ázsiai piacokon már 400 millió okostelefonon található meg gyárilag a Glance app, a mobilozók pedig napi átlag 65 alkalommal látják az általa megjelenített tartalmakat. A záróképernyős tartalmak teljes képernyősek, a változatosság kedvéért felváltva cikkeket, videókat, kvízeket, játékokat, továbbá fotókat mutogat az ügyfeleknek a szolgáltatás.

A készülékeiken keresztül generált bevételből a Glance jutalékot oszt a mobilgyártóknak és a mobilszolgáltatóknak

A forrás szerint a nyugati terjeszkedés keretében a Glance több amerikai mobilszolgáltatóval is tárgyalásokat folytat, reményei két hónapon belül piacra kerülhetnek a szoftverével előtelepített első telefonok az országban. Az európai terjeszkedéssel kapcsolatos elképzelésekről egyelőre nem érkezett információ, azonban mérget vehetnek rá a kontinens mobilozói, hogy ami késik, az nem múlik.

Próbálja tematikailag színessé tenni a tartalmakat a Glance, hogy kevésbé unják a hirdetéseket a mobilozók Forrás: Glance

A Glance appal előtelepített okostelefonokon manuálisan letiltható a záróképernyős hirdetések megjelenítése, sajnos nincs információ arról, hogy a vevők mekkora tábora él a lehetőséggel. Az inMobi vezérigazgatója viszont nem aggódik emiatt, a Glance indulásakor a Forbes Indiának adott interjújában nagy meggyőződéssel állította, hogy a fogyasztók úgy is átállnak majd az érdekes tartalmak keresgéléséről az orruk alá dugottak fogyasztására.

Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!