Hosszas vajúdást követően a tavalyi év végére a YouTube végre minden platformon képes volt elérhetővé tenni a TikTokról másolt Shorts rövidvideókat. Ennek megfelelően ideje volt annak is, hogy üzleti modell kerüljön mögé, a videómegosztó és a tartalomgyártó partnerek egyaránt elkezdhessenek bevételt generálni az új formátumból.
A YouTube végre bejelentette a csodát, a frissített tartalomkészítői szerződésének elfogadását követően 2023. február 1-től a partneri programjában lévő csatornák megkezdhetik a rövid videóik monetizálását. Ez persze a nézőknek nem feltétlenül pozitívum, hiszen a befolyó pénz a videók között megjelenő reklámokból származik majd, azaz végső soron még több hirdetést kell majd elviselniük, hacsak nem rendelkeznek többek közt reklámmentesítést kínáló YouTube Premium-előfizetéssel.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!