A TikTok által inspirált videós irányvonal beismert megbukását követően az Instagram kénytelen a megszokott kaptafánál maradni, így a bevétel növelésének céljából hamarosan a keresési találatok között is megkezdi a reklámok megjelenítését. Ennek keretében ha valaki például a smink szóra keres rá, akkor szponzoráltnak címkézett, releváns találatok jelenhetnek meg a normál bejegyzések között.
Ettől függetlenül sikerült némi innovációval előállni, az Instagram felületén a jövőben olyan hirdetések is megjelenhetnek, amelyekről utólagos emlékeztetőket kérhetnek a felhasználók. Jellemzően jövőbeli élő közvetítések beharangozó reklámjaira kell gondolni, az értesítésre való feliratkozás esetén egy nappal és tizenöt perccel a műsor kezdete előtt értesítést jelenít majd meg az Instagram mobilappja.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!