Jó néhány okból szerethető a Gmail, az egyik nagy előnye pedig mostanáig talán nem is tudatosodott a felhasználók többségében: alig vagy egyáltalán nem jelenített meg hirdetéseket. Teljesen reklámmentes már évek óta nem volt a levelező, a kategórianézetekre szabdalt modernebb postaládákat használók már láthattak hirdetéseket benne, ezek a Promóciók kategórianézet tetején jelentek meg.
A napokon befutott beszámolók alapján a közeljövőben jelentősen megváltozhat a helyzet, a Google megkezdte a reklámok megjelenítését a Frissítések nézetben is, ráadásul a hirdetések már nem csak a kategórianézetek tetején, de a levelek közé beékelve is megjelennek. A jelenséget a Gmail mobilappjában és a böngészős felületén is tapasztalták a felhasználók.
Arról egyelőre nem érkeztek beszámolók, hogy a kategórianézeteket kikapcsolt felhasználóknál is elkezdtek volna hirdetések megjelenni a Gmailben, így a klasszikus bejövő üzenetek mappára való visszaállás talán segíthet a hirdetések elkerülésében.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!