A bevételeinek növelése és stabilizálása érdekében új hosszú távú stratégiát jelentett be az LG, hardveres típusú gyártócég helyett inkább szolgáltatói jellegű modellre kíván átállni, reményei szerint így a tavalyi 51 milliárd dolláros bevételéből 2030-ra sikerülhet 79 milliárd dolláros bevételt faragni.
Az első hullám során az okostévés üzletágában kíván nagy változtatásokat bevezetni, megfogalmazása szerint „média- és szórakoztatási szolgáltatóvá" szeretne válni. Ennek keretében más márkák termékeire licencelné a webOS okostévés szoftverét, előfizetéses szolgáltatásokat nyújtana, reklámfelületeket biztosítana a készülékeken.
A tévék mellett a vállalat ThinQ okos háztartási eszközei sem úsznák meg opcionális előfizetések nélkül, havidíjért feloldható szolgáltatásokat és funkciókat biztosítana melléjük a vállalat. Konkrét példát nem hozott erre az LG, azonban a vevők univerzálisnak tűnő ellenszenvét kiváltva egyes autógyártók már évek óta kísérleteznek az ötlettel, többek közt a kocsikba hardveresen beépített extrákat próbálnak fizetőfal mögé rejteni.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!