Újabb derült égből villámcsapás jellegű változtatást jelentett be Elon Musk, hamarosan megkezdődik a Twitter márkanév és logó kivezetése, a szolgáltatás az X névre hallgat majd, a webcíme az x.com lesz. Linda Yaccarino, a Twitter nemrég kinevezett ügyvezető igazgatója lelkesen próbálja eladni Musk legújabb ötletét, állítása szerint az X „a határok nélküli interaktivitás jövőbeli állapota lesz, audiós, videós, üzenetküldéses, banki/fizetéses fókusszal", és persze mesterséges intelligencia hajtja majd.
Az átnevezés szimbolikus jelentőségű, a twitteres hatalomátvétele óta Elon Musk a felhasználók és a hirdetők számára is teljes bizonytalanságot hozott az impulzívnak és átgondolatlannak tűnő döntéseivel. A közösségi szolgáltatás hirdetési bevétele megfeleződött, és nem úgy tűnik, mintha lenne bármilyen hosszú távú terv arra nézve, hogy kinek szólna és mivé kívánna válni a szolgáltatás.
Yaccarino fenti reklámszövege ugyan tartalmaz konkrétumokat a jövőre nézve, azonban az interaktív audió / videó / üzenetküldés már réges-rég megvalósult a Twitteren, a pénzügyi szolgáltatásos ambíciók pedig nem jelentenek újdonságot.
A Twitter elveszítette az identitását, így az X nagyon is találó arra, hogy mivé vált, leginkább egy ismeretlen változónak mondható.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!