Nagy felháborodást keltett a gamerek körében a hír, miszerint az Ubisoft e-mailekben kéri a felhasználói fiókjaikat régóta nem használt gamereket a bejelentkezésre, különben 30 napon belül véglegesen törli az összes adatukat, beleértve az Ubisoft Connect (Uplay) áruházban megvásárolt játékaikat.
A jelentős botrány hatására az Ubisoft most tisztázta az ügyfélszolgálatának joggal félreértett kommunikációját, állítása szerint egyetlen fiókot sem töröl, amelyben található megvásárolt számítógépes játék, vagy amelyhez aktív havidíjas előfizetés tartozik. Emellett még nem törölt olyan felhasználói fiókot, amelynek a gazdája nem volt már legalább négy éve inaktív.
Azt nem tisztázta a vállalat, hogy van-e félnivalójuk azoknak, akik csak free-to-play játékkal szórakoztak az Ubisoft-fiókjaikon keresztül, esetleg kizárólag ingyen kapott játékokkal rendelkeznek benne. Fióktörlés esetén ha pénzért megvett terméket nem is, de felhőbe szinkronizált játékmentést veszíthetnek.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!