Kínai szakemberek nélkül nehéz az EV-akkuk gyártása?

Akkumulátor
Vágólapra másolva!
Egy indiai EV-akkumulátorgyártó bajban van a termeléssel, mert nem jutnak el hozzá a kínai szakemberek.
Vágólapra másolva!

A Log9 Materials India első lítiumion-akkumulátorgyártója, és arra figyelmeztetett, hogy az új üzemében konkrétan leállhat a termelés, mert nem érkeznek meg időben a kínai szakemberek – a szükséges engedélyeket nem állította ki időben a helyi kormány.

Akkumulátor Forrás: Origo

Az import gépek beállítása, a meglévők fejlesztése mind a kínai szakembereken múlik, a késlekedés pedig a gyártásra is hatással van. Mindez persze nem az engedélyek kiállítása és India miatt érdekes, hanem azért, mert az egész gyártás megállhat, ha nincsenek ott a megfelelő szakemberek.

India próbál gyártói nagyhatalommá válni, így egyben azoknak a cégeknek is otthon adna, amelyek Kína után több lábra állnának vagy elköltöznének. A Log9 jelenlegi üzeme egyébként 250 MWh kapacitású akkugyártásra elég éves szinten. Az olyan logisztikai óriásokat szolgálják ki, mint a Maersk vagy a Blue Dart Express, de EV-gyártóknak is szállítanak akkukat.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!