Folytatja a mindent értékesítő online kereskedéssé válást az Amazon, a Hyundai márkával tető alá hozott együttműködésének köszönhetően 2024 végétől az Egyesült Államokban már új autót is rendelhetnek majd rajta keresztül a vásárlók.
Az Amazon technikailag nem válik ezzel autókereskedővé, az üzlet keretében a vevők megtekinthetik és konfigurálhatják majd a járműveket a felületén, a kifizetett vételi ár a Hyundai amerikai kirendeltségéhez kerül, a kocsik pedig a vevők által megjelölt márkakereskedésben lesznek átvehetőek.
Ezzel együtt a Hyundai bejelentette, hogy az amazonos partnerség keretében integrálni fogja az autóiba az Amazon Alexa hangasszisztenst, továbbá az Amazon Web Services lesz az elsődleges felhőszolgáltatója, bár az utóbbi persze nem különösebben izgalmas a fogyasztók szemszögéből.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!