Már évek óta megszokottak az Ubisoft játékaiban elhelyezett reklámok, ám eddig jellemzően csak a főmenüben jelentek meg, a kiadó potenciálisan releváns egyéb termékeit hirdették. Nem voltak zavarónak és tolakodónak titulálhatóak, éppen ezért is nem lett botrány a cég praktikájából.
A héten viszont sokak idegeit felborzolta az Ubisoft, az Assassin's Creed egyes részeivel játszók a térképet mutató felület behozásakor egy fekete péntekes hirdetést láttak a legújabb Assassin's Creed Mirage-ról, mint ahogy az a fenti videón is látható.
Ez már sokak ingerküszöbét átlépte, ráadásul az Ubisoft jó ideje nem örvend a legjobb megítélésnek, így kevés jóhiszeműségre számíthat a gamerek részéről, mikor megkezdődik a spekuláció a szándékait illetően. A vegyes modorú kritikákra válaszul az Ubisoft közleményt adott ki, állítása szerint műszaki hiba miatt jelentek meg játék közben a zavaró reklámok, de mostanra javította szerveroldalon a gondot, így nem fogják ilyen hirdetések megzavarni az ügyfelek szórakozását.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!