Szomorú hírrel zárta a The Last of Us rajongói számára az évet a Naughty Dog, a Sony tulajdonában lévő fejlesztőcég bejelentette a többjátékos és élő szolgáltatásos The Last of Us Online fejlesztésének végleges leállítását.
Ezt eredetileg a The Last of Us Part 2 többjátékos módjának szánták, azonban az egyjátékos élményre való fókuszálás és az extra üzleti lehetőség miatt kiszedték abból a fejlesztés során. Helyette teljesen különálló projektté vált, az eredeti tervek szerint idén kívánta bemutatni a Naughty Dog.
A munka nem ment jól, a Sony készülőfélben lévő, élő szolgáltatásos játékainak elemzésével megbízott Bungie (Destiny 2) úgy találta, hogy a termék nem lenne képes hosszú időn keresztül lekötni a játékosok figyelmét. Emiatt javarészt leállt a fejlesztése, a Naughty Dog próbált megoldásokat találni a felvetett problémákra, ám végső soron nem járt sikerrel.
A Naughty Dog szerint a legnagyobb gondot végső soron az jelentette, hogy élő szolgáltatásos termék lévén folyamatosan új tartalmakkal kellett volna bővíteni a játékot, azonban erre nem lett volna erőforrás, túlságosan sok munkaerőt szívott volna el a projekt az egyjátékos címek elől. Emiatt most megszületett a fejlesztők számára is szomorú döntés, hogy el kell engedni a többjátékos The Last of Us-t, hadd koncentráljon a stúdió arra, amiben a legjobb és ami a legfontosabb számára.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!