Váratlan kellemetlenségbe futottak az elmúlt napokban a Netflix egyes régi előfizetői, a vállalat megkezdte az olyan ügyfelek előfizetéseinek automatikus lemondását, akik annak idején még az iTunes segítségével, azaz az Apple fizetési rendszerén keresztül kezdték kiegyenlíteni a havidíjukat.
A Netflix állítólag minden érintettet előre tájékoztat a helyzetről, azonban a közösségi médiában akadtak olyan panaszosok, akik nem kaptak ilyen levelet vagy átsiklottak felette, így csak a szolgáltatás appjának elindítását követően szembesültek vele, hogy nincs aktív előfizetésük. A jelek szerint a fizetésmódváltást hullámokban erőszakolja ki a Netflix, Észak-Amerikában kezdődött meg a folyamat.
Az előfizetési probléma könnyedén megoldható, az érintetteknek mostantól másokhoz hasonlóan a Netflix webhelyén keresztül kell fizetniük, csak meg kell adniuk a bankkártyájuk adatait. Ez csekély bosszúság, a nagyobb gondot inkább az jelentheti, hogy az időközben történt áremelések miatt egyes régi ügyfelek kénytelenek lesznek többet fizetni ugyanazért a csomagért, már ha az újrakötése mellett döntenek.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!