Mindig képesek újat mutatni a tisztességtelen üzleti magatartás terén a technológia vállalatok, a Roku szó szerint túszul ejtette az akadékoskodó, egyesült államokbeli ügyfeleinek okostévéit és tévéokosító berendezéseit.
A probléma az elmúlt hetekben kezdődött. Azok, akik a Roku márkájú eszközeiket bekapcsoltak egy tájékoztató képernyővel szembesültek, miszerint megváltoztak az általános szerződési feltételek, el kell fogadniuk vagy el kell utasítaniuk az új változatot. A problémát az jelenti, hogy a felhasználói felületen csak elfogadni lehet az új feltételeket, aki el kívánja utasítani azokat, annak ezt klasszikus postai levélben kell tudatnia a vállalat jogi képviselőjével.
További hab a tortán, hogy 2024. február 20-át követő harmincadik napon a Roku minden ügyfél esetében egyoldalúan elfogadottnak tekinti az új feltételeket, függetlenül attól, hogy a vevők egyáltalán értesültek-e az ÁSZF megváltozásáról.
Az új ÁSZF abban változott az előző verzióhoz képest, hogy a feltételei nehezebbé teszik a vállalat egyéni vagy csoportos perbe fogását.
A Roku támogatási fórumán természetesen óriási botrány kerekedett az ízléstelen és megdöbbentő magatartásából, de nem úgy tűnik, mintha ez egy cseppet is zavarná a cég döntéshozóit.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!