A következő időszakban a remények szerint újabb fázisába érhet az OLED kijelzőpanelek terjedése, a The Korea Times beszámolója szerint az LG körülbelül 971 millió dollárt fog befektetni a termékek gyártásának bővítésébe. A vállalat szóvivője szerint a kicsi, a közepes, továbbá nagy képátlójú variánsokból is többet kíván gyártani, 2023-hoz képest idén olyan 20%-kal bővítené a termelést, ez pedig utat nyithat a panelek árának további csökkenése, ezáltal pedig a használatuk terjedése előtt.
A kis méretű OLED-panelek már egy évtizede meglehetősen széles körű használatban vannak, az okostelefonokban, a táblagépekben, továbbá az okosórákban elterjedtek. A nagy méretű társaik a prémium okostévéknek köszönhetően szintén megszokottá váltak, azonban az olcsóbb okostévék, monitorok és laptopok oroszlánrésze egyelőre megragadt az LCD technológiánál, az elmúlt években az IPS alkalmazása volt a leginkább jellemző.
Az LG Display kijelzőgyártó nem csak az LG Electronics anyacége számára szállít OLED-paneleket, többek közt a Sony, Panasonic, Philips, Hisense márkák mellett még az ősi rivális Samsung egyes termékeiben is az általa előállított modellek dolgoznak.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!