Turbulens hónapokat tudhat maga mögött a prémium hangeszközöket tervező Sonos. A cég idén májusban teljesen váratlanul gigantikus népharagot gerjesztett, miután Androidon és iOS-en is lecserélte a megszokott mobilappját egy bugokkal teletűzdelt, funkcionálisan rendkívül hiányos új verzióra.
Az elmúlt hónapokban számos frissítést kiadott az érthetetlenül borzasztó új appjához, így egyes ügyfeleknél már elérte a használhatóság határát. Ettől függetlenül a The Verge információi szerint nincs kizárva, hogy a cég átmenetileg újból elérhetővé teszi a régi mobilappját, amíg nem sikerül a kívánt állapotba hozni az újat.
Az apphelyzet súlyos ellenszéllé vált a meglévő termékek eladásaiban, és úgy gondoljuk, hogy a probléma megoldása mindennél előrébb való. Ez azt jelenti, hogy elhalasztjuk az utolsó negyedévre tervezett két fontos termékkiadást, amíg a mobilapp felhasználói élménye el nem éri azt a szintet, amit az ügyfeleink és a partnereink elvárnak a Sonos-tól
– taglalta a rendkívüli helyzetet a legutóbbi pénzügyi beszámoló ismertetésekor Patrick Spence ügyvezető igazgató.
Mindezek után a Sonos most egy száz főt, avagy a munkaerejének 6 százalékát érintett leépítést tartott. „Ez nehéz, de szükséges döntés volt annak érdekében, hogy folyamatos és érdemi befektetéssel tudjuk garantálni a Sonos termékfejlesztési terveit, gondoskodjunk a cég hosszú távú sikeréről” – kommentálta Spence a leépítésről szóló híreket.
A beszámolók szerint a most menesztett dolgozók semmiféle előzetes értesítést sem kaptak, csak a cég számítógépes rendszereiből való kizárásuk után tudták meg, hogy azonnali hatállyal elveszítették a munkájukat.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!