Nincs menekvés a reklámok elől, a kijelzők tesztelésére szakosodott FlatPanelsHD beszámolója alapján az LG új helyet talált a vevők hirdetésekkel való bombázására. A helyzetre a prémium kategóriás, általunk is kipróbált G4 OLED okostévé tesztelése során lett figyelmes a portál szerzője, a magára hagyott készüléken egy idő után aktiválódott képernyőkímélőn jelentek meg a reklámok.
A LG semmiféle fogyasztóknak szánt bejelentést sem tett az ügyben, azonban némi kutakodást követően kiderült, hogy a tévéken megjelenő reklámokért felelős LG Ad Solutions hirdetési részleg még szeptember elején kiadott egy sajtóközleményt az újításról. Eszerint a hirdetési felület remek módja a márkaismertség növelésének, tudományos kutatása szerint különösen az évi 80 ezer dollár feletti jövedelmű háztartásokban és a 45 év feletti korosztály esetében hatékony.
A képernyőkímélőkön megjelenő reklámok kikapcsolhatóak a tévék menüjében, a mozgóképes reklámok pedig lenémítva indulnak el.
Egyelőre nem tisztázott, hogy a világ melyik országaiban kezdtek képernyőkímélős hirdetéseket mutogatni az LG okostévéi.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!