A közösségi médián keresztül bankot robbantani kívánó fiatalok gyakran csínyek videózásával próbálják felhívni magukra a figyelmet, az ötlet szerint óriási megtekintéseket generálnak és jól kitömik a zsebeiket. Sajnos gyakran tréfának nehezen titulálható tetteket hajtanak végre az ismertség és a vagyon hajhászása során, például vonatbalesetet okoznak, bombákkal fenyegetőznek, esetleg fekáliát öntenek a vonatozók nyakába.
Most egy ennél jóval moderáltabb amerikai lány kapott figyelmet a TikTokon, Lola a hangját gépi módszerrel hírességekére változtatva telefonhívásokat indít, hogy komikus beszélgetéseket generáljon mit sem sejtő ismeretlenekkel. Fél évnyi kísérletezést követően rövid időn belül két videója is virálissá vált a TikTokon, az elsőn magát az Ice Spice néven futó rappernek kiadva egy sütigyártó céget hívott fel, a másodikban pedig Nicki Minajként a Papa Johns pizzás céget boldogította.
A 62 ezer feliratkozóval rendelkező Lola most feltehetően egy újabb virális videó generálása érdekében megosztotta, hogy mennyit keresett a két korábbi sikeres videóján a TikTok partnerprogramjában. Mindkettő esetében az elérhetővé tételüket követő olyan két hetes periódusról van szó, az első 2,9 millió megtekintéssel 736 dollárt, míg második 15 milliós nézettséggel 3643 dollárt generált, összesen 4379 dollárról van szó.
Adózás előtt durván 1,56 millió forint ütötte a markát két csínyhívásos videóért.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!