A teljes lakosság és a reklámozók szempontjából fontos 18-49 év közötti nézők körében is kevesebben nézték A nagy Ő szeptember 16-i részét, mint az RTL Klub konkurens műsorait. A Noszály Sándor teniszező párválasztását követő műsort nézettsége legutóbb 1 millió 360 ezer volt, az egy időben vetített Legyen ön is milliomos-t és a Barátok közt-öt pedig több mint 1 millió 900 ezren választották. A kedd estét a Vágó István vezette Milliomos-játék nyerte közel kétmilliós nézettséggel, ami 60 ezerrel magasabb a szappanopera eredményénél. A kereskedelmi televíziók keddi nézettségi versenyében ezzel jelentősen lemaradt a tv2, amelynek új húzóműsora egy héttel korábban még konkurenseihez hasonló eredményt ért el. A tv2 romantikus műsoraként hirdetett produkció szeptember 9-i premierjét még több mint 1 millió 600 ezren választották, ami 100 ezerrel volt kevesebb a Legyen ön is milliomos! és a Barátok közt aznapi nézettségénél.
A nagy Ő a reklámozók szempontjából fontos 18-49 év közötti tévézők körében is rosszabbul szerepelt, mint az előző héten. A korábbi közel 780 ezer után már csak 680 ezren választották a fiatalabbak közül a párkereső műsort. Az RTL Klub programjai azonban még népszerűbbek lettek, a Barátok közt és a Legyen ön is milliomos! egyaránt több tízezerrel magassabb nézettséget ért el, mint egy héttel előtte. A kereskedelmi tévék célközönsége körében a Barátok közt lett az első 900 ezer nézővel, a második Vágó műsora 770 ezerrel, a harmadik pedig A nagy Ő.
Forrás: AGB Hungary, RTL Klub