A legfrissebb adatok szerint március 23-án a párkereső műsort másfél millióan választották a teljes lakosság köréből, ami 270 ezerrel volt alacsonyabb, mint az indító adás nézettsége. A hirdetők fő célcsoportja, az ötven év alatti felnőttek közül szintén jóval kevesebben voltak kíváncsiak a tavaszi Nagy Ő harmadik darabjára, mint Anikó szereplésének kezdetére. A 18-49 év közötti korosztályból legutóbb 630 ezren tartottak ki a TV2 műsora mellett, ami 120 ezerrel kevesebb az első rész eredményénél. A párkereső legnagyobb konkurenseinek nézettsége, igaz, valamivel kisebb mértékben, de szintén csökkent, így A Nagy Ő visszaesése nem számít drasztikusnak.
A TV2 show-jának a harmadik kedden is az RTL klubos Való Világ volt a legfőbb versenytársa, amely konkurensénél valamivel korábban, háromnegyed nyolc előtt kezdődött, és már fél kilenc előtt véget ért - vagyis több mint fél órával hamarabb, mint A Nagy Ő. A két műsor teljes hosszát figyelembe véve a Való Világ-ot 1 millió 720 ezren választották, ami ugyancsak elmarad korábbi eredményétől, így a nézettségük közötti különbség változása nem jelentős.
A VV3 mellett a Barátok közt-re is többen voltak kíváncsiak, mint Anikó életének legújabb eseményeire. Az RTL klubos szappanopera közvetlenül a valóságshow után következett a műsorban, és egy időben ért véget A Nagy Ő-vel, amelynek népszerűségét az RTL Klub műsorain kívül más produkció nem tudta befolyásolni. Az évek óta a nézettségi listák élbolyában szereplő Bk-t március 23-án nagyjából annyian kísérték figyelemmel, mint az RTL Klub másik húzóprodukcióját, és a fiatalok körében is legyőzte a TV2 párkeresőjét. A 18-49 év közöttiek kategóriájában a Berényi család aktuális kalandjai voltak a legnépszerűbbek egész este, 850 ezer fiatal, illetve középkorú illesztette aznapi programjába a szappanoperát, szemben A Nagy Ő táborával, amely 630 ezres volt.
Anikó és konkurensei előző hete ettől jelentősen különbözött, március 16-án A Nagy Ő nagyobb különbséggel vesztett. A VV3 aznapi első főműsoridős kiadásának nézettsége több mint kétmilliós volt, vagyis a produkciók teljes hosszát figyelembe véve 600 ezerrel magasabb, mint a konkurens párkeresőé. Az ötven év alatti felnőtteket is jobban érdekelte a VV3, közülük egymillióan nézték a valóságshow-t, míg Anikót 640 ezren választották. Hasonló eredményt hozott a kora esti reality utáni idősáv is, amikor a Barátok közt még a VV3-nál is magasabb nézettséget ért el. A szappanopera után következett a Tommyboy és Leo amszterdami kalandjait bemutató újabb kedd esti Való Világ-rész 1 millió 780 ezres nézettséggel, ami messze magasabb volt, mint a TV2-n vetített Szabad préda című amerikai akciófilm eredménye.
Az új TV2-s párkerső eddigi legjobb eredmény-ét március 9-i bemutatkozásával érte el, ami-kor 1 millió 770 ezren, a VV3-at pedig 1 millió 970 ezren választották a teljes lakosság köré-ből. A Való Világ a reklámozók szempontjából fontos 18-49 év közötti nézőket tekintve is népszerűbb volt, mint vetélytársa. A fiatalabb-akat tekintve a reality nézettsége 910 ezer, a fél órával később véget érő párkeresőshow-é pedig 755 ezer volt. A VV3 után az RTL Klubon vetített Barátok közt-öt, amely így részben párhuzamosan ment A Nagy Ő-vel, a teljes lakosság köréből 1 millió 860 ezer, a fiatal-abbak közül 870 ezer néző választotta.
A Nagy Ő előző szériájának tavaly szeptemberi első része, amelyben Noszály Sándorért versengett huszonöt nő, a teljes lakosság és a 18-49 év közötti lakosság körében is hasonló eredményt ért el, mint Molnár Anikó TV2-s premierje.