Nagy győzelmet aratott október 2-án a TV2 olasz licenc alapján gyártott új műsora, a Bochkor Gábor vezett Csaó, Darwin, amelyben több tucat fiatal nő versenyzett egymással szórakoztatónak szánt feladatok megoldásában. A hajszínük szerint csapatokba szervezett szőke és barna játékosok küzdelmére a teljes lakosságból 1 millió 660 ezren voltak kíváncsiak, ami rendkívül magas szám a konkurens műsorok eredményéhez képest.
A Csaó, Darwin-nal párhuzamosan az RTL Klubon Robin Williams főszereplésével vetített amerikai film, a Jumanji csak 1 millió 058 ezer embert vonzott. A kereskedelmi adók esti főműsoraival nagyjából egy időben kezdett, de egy órával korábban véget ért Szeszélyes évszakok-at 1 millió 131 ezren nézték, az MTV következő szombat esti műsorát, a kilenctől sugárzott A remény rabjai című amerikai mozit azonban már csak 706 ezren választották.
A kreatív tanácsadóként dolgozó Árpa Attila közreműködésével készített Csaó, Darwin mellett Szulák Andrea Activity című show-ja is aratott. A TV2- s vetélkedőt 1 millió 389 ezren, a közvetlenül előtte adott Magellán című magazinműsort pedig 1 millió 303 ezren követték, míg a velük párhuzamosan vetített RTL klubos túlélőshow-t, a Survivor csak 1 millió 031 ezer embert kötött le.
A kereskedelmi csatornák fő célcsoportja, az ötven év alatti felnőttek körében is hsonlóan alakult a szombat esti verseny, amelyben az RTL Klub csak a főműsoridő végén, tíz óra után tudta átvenni a vezetést, a Heti hetes sugárzása idején (1 millió 161 ezer).
Kiegyensúlyozottabb volt a küzdelem vasárnap este. A teljes lakosságot tekintve ekkor a TV2-s Napló vonzotta a legtöbb nézőt (1 millió 956 ezer), a magazinnal egy időben sugárzott RTL klubos Szeress most félmillióval kevesebb embert érdekelt, és a fiatalabbak körében sem volt népszerűbb. Este nyolc után azonban javított az RTL Klub, a reaklámozók szempontából fontos 18-49 év közötti korosztályt figyelembe véve abszolút első lett a Mi kell a nőnek című amerikai film, és az idősebbek körében is csak az MTV-s Névshowr vonzott nála több nézőt.
A hétvégével ellentétben hétköznapkon egyértelműen az RTL Klub műsorai voltak a legnépszerűbbek, a csatorna régóta sikeres sorozatainak (Barátok közt, Miliomos-vetélkedő, Balázs, Mónika) legutóbb sem akadt komoly ellenfele.
No | A műsor címe | Csatorna | Dátum | Nézettség(AMR) | Közönségarány(SHR%) | |
1. | Barátok közt | RTL Klub | 09.29. szerda | 2 153 366 | 43,1 | |
2. | Legyen ön is milliomos! | RTL Klub | 09.27. hétfő | 2 071 935 | 42,2 | |
3. | Legyen ön is milliomos! | RTL Klub | 09.30. csütörtök | 2 064 740 | 42,5 | |
4. | Legyen ön is milliomos! | RTL Klub | 09.28. kedd | 2 045 994 | 43,3 | |
5. | Legyen ön is milliomos! | RTL Klub | 09.29. szerda | 2 032 414 | 43 | |
6. | Barátok közt | RTL Klub | 09.30. csütörtök | 2 027 963 | 40,3 | |
7. | Legyen ön is milliomos! | RTL Klub | 10.01. péntek | 2 008 394 | 43,8 | |
8. | Napló | TV2 | 10.03. vasárnap | 1 956 781 | 39,7 | |
9. | Barátok közt | RTL Klub | 09.28. kedd | 1 875 998 | 36,7 | |
10. | Barátok közt | RTL Klub | 09.27. hétfő | 1 849 661 | 36,1 | |
11. | Barátok közt | RTL Klub | 10.01. péntek | 1 729 566 | 35,2 | |
12. | Fókusz | RTL Klub | 09.30. csütörtök | 1 721 549 | 39,9 | |
13. | Névshowr | MTV | 10.03. vasárnap | 1 675 919 | 31,2 | |
14. | Csaó Darwin! | TV2 | 10.02. szombat | 1 660 035 | 35,7 | |
15. | Fókusz | RTL Klub | 09.29. szerda | 1 646 367 | 40,5 | |
16. | Fókusz | RTL Klub | 09.28. kedd | 1 598 601 | 38,4 | |
17. | Híradó | RTL Klub | 09.30. csütörtök | 1 569 888 | 41,3 | |
18. | Áll az alku | TV2 | 10.01. péntek | 1 555 813 | 32,8 | |
19. | Mi kell a nőnek? (am. vígjáték) | RTL Klub | 10.03. vasárnap | 1 537 718 | 30,4 | |
20. | Fókusz | RTL Klub | 09.27. hétfő | 1 530 192 | 34,9 |