Vágó Istvánnal töltötte az 1956-os forradalom évfordulójának estéjét a magyar lakosság közel harmada, a tévénézőknek pedig majdnem kétharmada. Az RTL Klub Legyen ön is milliomos című vetélkedőjét október 23-án 3 millió 096 ezren követték, így az elmúlt 3 és fél év legnézettebb tévéprogramja volt, amelynek eredményét a csatorna másik szombat esti húzóműsora, a Zalatnay Saroltáról készült docusoap sem tudta megközelíteni (1 millió 748 ezer).
Az este 8 és 10 óra között sugárzott Milliomos sikerét megalapozta, hogy a hétvégi különkiadásba civilek helyett Vágó közismert tévés játékvezető kollégáit hívták meg. A műsor vendége volt Dévényi Tibor, Klausmann Viktor, Palotás Petra, Pokrivtsák Mónika, Rózsa György, Szilágyi János valamint Vitray Tamás, akik a házigazdával együtt játékosként és műsorvezetőként is szerepeltek a vetélkedőben.
Az RTL klubos produkció nézettsége - amelyben 3-3 millió forintos nyereménnyel Vágó István és Vitray Tamás szerepelt a legjobban - messze meghaladta a TV2-n párhuzamosan sugárzott olasz történelmi filmét. Az első római császár felemelkedéséről szóló Augustus-t harmadannyian (953 ezer) sem választották, mint a konkurens műsort.
Ennél sokkal jobb eredményt ért el a TV2 a Milliomos előtti műsorsávban, de akkor sem tudta legyőzni az RTL Klubot. Este 7 és 8 óra között a legnépszerűbb produkció a Nem vagyok én apáca című Zalatnay-reality volt, riválisait, a Tények-et 1 millió 619 ezren, az Elvis Presley '56-os daláról szóló Napló-különkiadást 1 millió 215 ezren, az utánuk következő Szulák Andrea-féle Activity-t pedig 1 millió 547 ezren választották a teljes lakosságból.
Hasonlóan alakult a két csatorna versenye a kereskedelmi szempontból fontos 18-49 év közötti korosztály körében is, Vágó és Zalatnay verhetetlen volt szombat este.
Bár a Milliomos a fiatalabb nézők kategóriájában 1 millió 324 ezres nézettségével nem ért el több éves rekordot, a teljes lakosságot tekintve 2001. február 5. óta még egyetlen tévéprogram sem vonzott annyi embert, mint a szombati Vágó-műsor. Legutóbb a TV2-n sugárzott argentin szappanopera, a Vadangyal keltett nagyobb érdeklődést, akkor 3 millió 240 ezren voltak kíváncsiak a Natalia Oreiróval készült sorozatra. A kereskedelmi tévék műsorversenyének eddigi abszolút csúcstartója pedig a szintén a TV2-n vetített Előszilveszteri poénbomba, amelyet 2000. december 27-én 3 millió 338 ezren néztek.